Kétszer is legyőzte az 1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem együttesét a Linamar-Békéscsabai RSE, így bejutott a női röplabda Magyar Kupa legjobb négy csapata közé.
Vasárnap (előbb 11, majd 17 órakor) a Viharsarokban folytatódott a Linamar-Békéscsabai RSE–1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem női röplabda párharc. Két nappal a bajnoki találkozó után – akkor nagy csatában végül 3–1 arányban diadalmaskodott a Csaba a somogyi megyeszékhelyen – ezúttal a Magyar Kupa keretében csapott össze egymással a két csapat úgy, hogy mindkét találkozót a Viharsarokban rendezték.

Az első mérkőzésen
Linamar-Békéscsabai RSE–1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetemű
3–0 (21, 15, 20)
Békéscsaba, Városi Sportcsarnok, 400 néző. V.: Halász E., Nagy L.
Linamar-Békéscsabai RSE: Tálas, Matics, Bodnár D., Csengeri, Szakmáry, Clement. Csere: Szpin (liberó), Soós, Petrenkó, Ludmán. Vezetődző: Szasa Nedeljkovics.
1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem: Bagyinka, Araujo, Sitkey, Horváth A., Kanizsai, Szívós I. Csere: Csitári V. (liberó), Korniss, Rák, Mészáros Zs. Vezetőedző: Zarka Péter.

A második mérkőzésen
Linamar-Békéscsabai RSE–1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem
3–0 (16, 18, 23)
Békéscsaba, Városi Sportcsarnok, 700 néző. V.: Nagy L., Halász E.
Linamar-Békéscsabai RSE: Tálas, Clement, Bodnár D., Soós, Szakmáry, Matics. Csere: Molcsányi (liberó), Ludmán, Petrenkó. Vezetőedző: Szasa Nedeljkovics.
1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem: Bagyinka, Korniss, Rák, Sitkey, Szívós I., Araujo. Csere: Csitári V. (liberó), Kanizsai, Kocsi, Horváth A., Mészáros Zs. Vezetőedző: Zarka Péter.

A Linamar-Békéscsabai RSE csapata kettős győzelemmel jutott a Magyar Kupa legjobb négy csapata közé.