Nem egészen egy héttel a budaörsi siker után első hazai győzelmét is elkönyvelhette a Zarka Péter vezette 1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem együttese, amely nem engedett szettet a több egykori kaposvári játékost is felvonultató Bp. Testnevelési Egyetem SE csapatának.

RÖPLABDA NB I./NŐK
1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem–
Bp. Testnevelési Egyetem SE 3–0 (21, 19, 23)
Kaposvár, Városi Sportcsarnok, 300 néző. V.: Mezőffy, Nagy L.

A mérkőzés elején mondhatni egymás hibáiból élt a két csapat, s eleinte még a vendégeknél volt az előny. Nagyon kellettek a cs.k., Sitkey Mariann remek blokkjai, na meg ászai. Amikor aztán a két nehéztüzér, a brazil légiós Debora Ribeiro Araujo és Rák Rebeka megkezdte a kíméletlen szőnyegbombázást, esélyük nem volt a fővárosiaknak. A szett végén Zarka Péter pályára küldte Mészáros Zsófit, aki így büszkén elmondhatja magáról, hogy 16 évesen átesett az NB I.-es tűzkeresztségen. Amúgy volt kitől örökölnie, lévén az édesapja, Mészáros Péter jó nevű sokszoros válogatott feladó volt. Ugyanez áll a Testnevelési Egyetem gárdáját irányító Neizer Lilire is, akinek az „őse", Neizer Zoltán egy időben a somogyi megyeszékhelyen is megfordult.
A kaposvári lányok szettet sem engedtek riválisuknak

A folytatás is a házigazda kaposváriaké volt. A nagyra nőtt karmester, Bagyinka Fanni a labdák mellett időnként a blokkokat is osztogatta, a liberó szerepkörében ténykedő Csitári Virághoz pedig sokszor úgy tapadt a labda, mintha csak mágnes vonzaná. Szívós Ildikó is jól dolgozott a hálónál, s Horváth Alexandra pontjai is jól jöttek.
A harmadik, utolsó játékrészben aztán már végig vezetett az 1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem társulata. A nagy visszatérő Kocsi Alíz hazai közönség előtt is bemutatkoz(hat)ott, Héri Sára is lehetőséget kapott, a 74 perces ütközet végére pedig stílszerűen a brazil bombázó Debora Ribeiro Araujo tett pontot. Ez volt neki a 24., ami annyit tesz, hogy szettenként nyolc pontot vállalt. Nem akármilyen teljesítmény...

A krónikás statisztikája szerint a kaposváriak pontosan ugyanennyi, azaz 24 pontot ajándékoztak fővárosi ellenfelüknek a rontásaikkal. Ezen a mutatón viszont jó lenne valahogy változtatni a folytatásban.



1. MCM-Diamant Kaposvári Egyetem: Bagyinka (4), Araujo (24), Szívós I. (5), Horváth A. (4), Rák (17), Sitkey (5). Csere: Csitári V. (liberó), Mészáros Zs. (–), Kocsi A. (–), Héri (–). Vezetőedző: Zarka Péter.
Bp. Testnevelési Egyetem SE: Neizer (1), Tóth E. (15), Szalma (3), Ostorházi (3), Benkó (2), Molnár A. (11). Csere: Dobrovits (liberó), Horváth P. (2), Karácsonyi (2), Körmendi (–), Németh N. (–). Vezetőedző: Németh Lajos.